Зростання інформаційних потоків та широке впровадження різноманітних інформаційних технологій зумовило структурні, функціональні та змістові зміни освітньої галузі. Тому сучасне суспільство ставить перед системою освіти низку нових завдань, пов’язаних з оновленням змісту освіти, розробкою й упровадженням нових форм навчального процесу, педагогічних технологій і комп’ютерно зорієнтованих засобів навчання. Наукове обґрунтування та перевірка правильності, дієвості, ефективності, результативності й досяжності змін в освіті вимагають упровадження нових підходів у контексті освітньої інноватики системи вищої професійної освіти.
Державна цінність освіти полягає в тому, що моральний, інтелектуальний, науково-технічний, духовно-культурний та економічний потенціал будь-якої держави залежить від стану та можливостей освітньої сфери. Саме тому набувають актуальності механізми реалізації технологій, що дають змогу забезпечення престижу освітньої діяльності, усвідомлення її державного значення.
І не випадково, у День Святого Миколая Чудотворця Криворізький міський голова Ю. Г. Вілкул вітав найталановитішу молодь за наукові здобутки у різних галузях.
Так, за підсумками 2017 року 200 криворіжців віком від 7 до 35 років відзначено за видатні досягнення у науці, техніці, творчості, спорті, громадській діяльності, а також за внесок у розвиток студентського самоврядування.
Серед переможців дипломи лауреатів відзнаки Криворізького міського голови для обдарованих дітей та молоді отримали десять студентів нашого університету.
У номінації «За інтелектуальні досягнення» нагороджена Вольних Наталія Андріївна – магістр першого року навчання факультету інформаційних технологій (гр. ПОКТ-17-1м), володарка диплому І ступеня Всеукраїнської студентської олімпіади з навчальної дисципліни «Педагогіка» для студентів вищих закладів освіти непедагогічного профілю.
Загалом рівень демократичності держави визначається рівнем доступу до освіти, змогою задоволення освітніх потреб у контексті розвитку та вдосконалення галузевих компетенцій.
Ідея особистісної практично зорієнтованої підготовки майбутнього викладача почасти замовлена у вітчизняній психолого-педагогічній літературі теоретико-методологічного рівня. Власним науковим доробком Вольних Наталія переконала, що пріоритетним має постати створення такого освітньо-розвивального середовища, у результаті взаємодії з яким у майбутнього педагога професійного навчання формується готовність до творчої роботи на основі знання сучасних педагогічних технологій, розуміння індивідуальної сутності, на основі якої виробляється особистісна педагогічна концепція і персонал-технологія.
Пишаймося творчими креативними студентами, спроможними до наукових звершень, наділених невичерпним джерелом ініціативи, енергії, активності, інновацій, незмінного натхнення!