ПИШАЙМОСЯ НАШИМИ ТАЛАНТАМИ!

 

Зростання інформаційних потоків та широке впровадження різноманітних інформаційних технологій зумовило структурні, функціональні та змістові зміни освітньої галузі. Тому сучасне суспільство ставить перед системою освіти низку нових завдань, пов’язаних з оновленням змісту освіти, розробкою й упровадженням нових форм навчального процесу, педагогічних технологій і комп’ютерно зорієнтованих засобів навчання. Наукове обґрунтування та перевірка правильності, дієвості, ефективності, результативності й досяжності змін в освіті вимагають упровадження нових підходів у контексті освітньої інноватики системи вищої професійної освіти.

Державна цінність освіти полягає в тому, що моральний, інтелектуальний, науково-технічний, духовно-культурний та економічний потенціал будь-якої держави залежить від стану та можливостей освітньої сфери. Саме тому набувають актуальності механізми реалізації технологій, що дають змогу забезпечення престижу освітньої діяльності, усвідомлення її державного значення.

І не випадково, у День Святого Миколая Чудотворця Криворізький міський голова Ю. Г. Вілкул вітав найталановитішу молодь за наукові здобутки у різних галузях.

Так, за підсумками 2017 року 200 криворіжців віком від 7 до 35 років відзначено за видатні досягнення у науці, техніці, творчості, спорті, громадській діяльності, а також за внесок у розвиток студентського самоврядування.

Серед переможців дипломи лауреатів відзнаки Криворізького міського голови для обдарованих дітей та молоді отримали десять студентів нашого університету.

У номінації «За інтелектуальні досягнення» нагороджена Вольних Наталія Андріївна – магістр першого року навчання факультету інформаційних технологій (гр. ПОКТ-17-1м), володарка диплому І ступеня Всеукраїнської студентської олімпіади з навчальної дисципліни «Педагогіка» для студентів вищих закладів освіти непедагогічного профілю.

Загалом рівень демократичності держави визначається рівнем доступу до освіти, змогою задоволення освітніх потреб у контексті розвитку та вдосконалення галузевих компетенцій.

Ідея особистісної практично зорієнтованої підготовки майбутнього викладача почасти замовлена у вітчизняній психолого-педагогічній літературі теоретико-методологічного рівня. Власним науковим доробком Вольних Наталія переконала, що пріоритетним має постати створення такого освітньо-розвивального середовища, у результаті взаємодії з яким у майбутнього педагога професійного навчання формується готовність до творчої роботи на основі знання сучасних педагогічних технологій, розуміння індивідуальної сутності, на основі якої виробляється особистісна педагогічна концепція і персонал-технологія.

Пишаймося творчими креативними студентами, спроможними до наукових звершень, наділених невичерпним джерелом ініціативи, енергії, активності, інновацій, незмінного натхнення!