ПРО РЕЗУЛЬТАТИ ПРОХОДЖЕННЯ ПЕДАГОГІЧНОЇ ПРАКТИКИ ЗДОБУВАЧАМИ ОСВІТНІХ ПРОГРАМ

ПРО РЕЗУЛЬТАТИ ПРОХОДЖЕННЯ ПЕДАГОГІЧНОЇ ПРАКТИКИ ЗДОБУВАЧАМИ ОСВІТНІХ ПРОГРАМ

«ПРОФЕСІЙНА ОСВІТА (ЦИФРОВІ ТЕХНОЛОГІЇ)»,

«ПРОФЕСІЙНА ОСВІТА (ЕНЕРГЕТИКА, ЕЛЕКТРОТЕХНІКА ТА ЕЛЕКТРОМЕХАНІКА)»

Упродовж 29.01.2024 р. – 02.03.2024 р. студенти академічних груп ПОЦТ-20 та ПОЕ-21ск спеціальності 015 – Професійна освіта (Цифрові технології) та 015 – Професійна освіта (Енергетика, електротехніка та електромеханіка) проходили педагогічну практику в Комунальному закладі освіти «Криворізький професійний гірничо-технологічний ліцей» Дніпропетровської обласної ради» та у Приватному закладі «Центр професійної освіти і навчання».

Педагогічна практика є обов’язковим компонентом процесу фахової підготовки майбутніх фахівців, важливим етапом їхнього професійного зростання. Практична підготовка забезпечує встановлення безпосереднього зв’язку між теорією та практикою, оскільки в умовах реальної професійної діяльності відбувається інтеграція теоретичних знань і практичних умінь здобувачів освіти, що зумовлює оволодіння ними складниками фахової компетентності.

Під час педагогічної практики студенти мали змогу ознайомитися з методикою викладання уроків теоретичного та практичного навчання досвідчених педагогів та спробувати себе в ролі викладачів. Водночас виконували обов’язки класних керівників: готували і проводили виховні заходи (за тематичним планом виховної роботи ліцею. На період проходження практики здобувачам пощастило із вибором тематики проведення виховних заходів («День визволення Кривого Рогу від нацистських загарбників», «День пам’яті Героїв Небесної Сотні», «Річниця з дня народження Тараса Шевченка»).

Упродовж педагогічної практики у Комунальному закладі освіти «Криворізький професійний гірничо-технологічний ліцей» Дніпропетровської обласної ради» студенти працювати під керівництвом досвідчених викладачів-наставників, методистів:

заступника директора з навчально-виробничої роботи доктором педагогічних наук

Стойчик Тетяни Іванівни;

керівників педагогічною практикою на базі ліцею:

Шумило Юлії Володимирівни,

Попович Олесі Василівни;

викладачів професійно-теоретичної підготовки:

Алдабаєва Олександра Олександровича,

Крицького Володимира Володимировича;

старшого майстра:

Соломатіної Євгенії Василівни та майстрів виробничого навчання за напрямками підготовки, які допомагали здобувати досвід викладацької діяльності при проведенні уроків професійно-теоретичної підготовки, виробничого навчання.

Дякуємо Вам, дорогі колеги!

Педагогічна практика дала змогу студентам зрозуміти: як відбувається організація навчального процесу в ліцеї, взаємодіють викладачі зі здобувачами освіти, оцінюється робота викладачів, яку методичну роботу виконує викладач у позааудиторний час, особливості методики проведення уроків виробничого навчання в умовах спеціалізованих лабораторій тощо.

За результатами проходження педагогічної практики проведено звітну конференцію. Студенти презентували елементи здобутого досвіду, ділилися враженнями, міркуваннями, здобутками, сподіваннями. Педагогічна практика є важливим етапом у професійному розвитку майбутніх бакалаврів із професійної освіти, оскільки допомагає здобути практичний досвід викладацької діяльності та сприяє майбутньому професійному становленню.

This slideshow requires JavaScript.